reklama

Aj ten kôň je len človek

Kone robia koniny, ľudia robia koniny a tak mi teda nejako z toho vychádza, že aj ten kôň je len človek. Rodia sa, rastú a dospievajú presne tak ak my. Ale keď už nejakú tú koninu tie kone vykonia, tak aspoň si môžu povedať. No a čo? Však sme kone. :-) Už ste sa aj vy z toho skonili? Tak iba pár záberov, že nie ste sami, a aj tie chudáci kone sa s tých konín nakoniec skonia. :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Takto som sa narodila. Presne na 1. júla. Za chvíľu to už tri roky.

Obrázok blogu

Wow, to chodenie nie jeaž také ľahké ako sa to na prvý pohľad zdá.

Obrázok blogu

A preto musím piť veľamliečka, aby som zosilnela. Veď kalcium len tak z neba neprší.

Obrázok blogu

Pre istotu sa držímstále pri mame. To viete, stály zdroj potravy je pre mladú kobylku, ako som ja,veľmi dôležitý.

Obrázok blogu

Ale sem tam sa odvažimaj daľej.

Obrázok blogu

Áno, žialbohu, toto somja keď som pricestovala do mojej novej rodiny. Nemala som dosť veľký potenciálna výstavy a tak sa o mňa prestali starať. Bolo mi s toho veľmismutno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ale mojej novej rodineto až tak nevadilo. Viem, že ma tu majú radi takú aká som, lebo vedia, že niktonie je dokonalý.

Obrázok blogu

Aké som tu ešte žriebä.:-)

Obrázok blogu

Učím sa mnohým novýmveciam. Klusať v ruke a počúvať alfa kobylu :-)

Obrázok blogu

Pozrite, rastiem ako z vody.Však som už tuná iná kočka (pardón teda kobyla).

Obrázok blogu

Dobre mi natri tiekoptytá. Tam si vynechala kúsok miesta, vidíš ho?

Obrázok blogu

Tak čo, kde sú tie kockycukru. Ja ich tam vo vaších vreckách cítim. Tak sme s nimi.

Ešte pre laikov. Obrázkysú skutočne jeden a ten istý kôň. Batida je vybeľovací kôň. Síce som sidlhú dobu myslela, že tieto kone sa rodia čierne, zdá sa, že to nemusí byť vždytak.

Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu