reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

reklama

Na rozmedzí

O obriezke a brvne v oku

Ivana O'Deen

O obriezke a brvne v oku

Sú veci, ktoré viem tolerovať. Stále je však dosť vecí, ktoré ma iritujú. Jednou z nich je kritizovanie neporiadku u iných, keď sami máme doma binec ako v tanku. Hneď na začiatok by som chcela upozorniť, že článok obsahuje dosť explicitné opisy niektorých procedúr a sexuálnych techník, ktoré som považovala za relevantné na podporenie môjho názoru k danej téme. Obrázkový materiál nie je použitý. Tiež upozorňujem, že je to jeden z dlhších článkov. A tak teda po včasnom upozornení vstúpte na svoju vlastnú zodpovednosť (ach jaj, asi už strašne dlho bývam v tom USA, keď som mala nutkanie toto upozornenie vôbec napísať :-D).

  • 30. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 371x
  • 291
Ty si bola čím?!

Ivana O'Deen

Ty si bola čím?!

Áno, počujete dobre, bola som au-pair. V Anglicku, až dva roky. Si to len predstavte. V pár článkoch a diskusiách pod nimi som postrehla až priam žlčovitú nenávisť voči týmto dievčatám. Dievča aby sa dnes bálo povedať, že bola au-pair, lebo ju hneď (aspoň na Slovensku) radia niekde medzi šľapky a prostitútky.

  • 2. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 589x
  • 98
Kvárenia jednej Slovenky v Amerike

Ivana O'Deen

Kvárenia jednej Slovenky v Amerike

Tí, ktorí už prečítali pár mojich článkov vedia, že Amerike (nie kontinentu :-)) hovorím domov. Tu žijem, tu pracujem, tu platím dane, tu volím, tu milujem, tu smútim, tu sa smejem a tu mudrujem. Napriek tomu, som stále dušou Slovenka. (Prečo ináč by som si vybrala SME blogy za svoje pieskovisko?) Amerika je obrovská. Kto tu nebol, si tú rozľahlosť naozaj nedokáže predstaviť. Viem, ako prekvapila mňa. Je tu množstvo nádherných zákutí, krásna príroda a dokonca, aj napriek zlým jazykom, aj takí úplne obyčajní ľudia. Niektorí skvelí, niektorí idioti, ale poväčšinou takí úplne normálni ľudia. Ale žiaľ, je veľmi ďaleko. Keď som tu prvýkrát pricestovala (do Kalifornie) a volala som domov, že som v poriadku, tu bola jedna hodina v noci a na Slovensku bolo 10 hodín ráno. A mňa vtedy omráčila tá strašná vzdialenosť. Do telefónu som ešte z posledných síl vytisla úsmev (aby som zbytočne nenastrašila maminu), ale priznám sa, že som celú prvú noc v Amerika preplakala.

  • 27. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 953x
  • 163
Týranie – dodatok

Ivana O'Deen

Týranie – dodatok

Predvčerom som napísala článok, v ktorom som vyjadrila svoj nesúhlas s veľmi populárnym sloganom proti týraniu. Priznám sa k povrchnosti, pretože som sa na kampaň vlastne ani nepozrela, článok bol skôr založený na slogane, ktorý mi ide tak trochu proti srsti. Dôvody si môžete prečítať tu. Pod váhou niektorých argumentov v diskusii som však musela uznať jednu vec. Kampaň a jej slogan sa dostal do širokého povedomia ľudí a tak otvoril túto tému na otvorenú diskusiu.

  • 7. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 335x
  • 118
Týranie

Ivana O'Deen

Týranie

V poslednom čase sa veľa rozpráva o týrani. Asi každému je známy slogan Každá piata žena. Priznám sa, že ma nekonečne irituje. Nie, nepopieram domáce násilie, to v žiadnom prípade, ale irituje ma tá subliminálnosť odkazu, že muži sú tie násilné prasce a my, ženy, sme tie obete. Kedykoľvek sa celá populácia zaradí do škatuľky len na základe pohlavia, tak ma to irituje.  A preto by som rada zabŕdla do tak komplexného problému ako je domáce násilie z trocha netradičnej strany.

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 135x
  • 89
reklama
Šťastné a veselé

Ivana O'Deen

Šťastné a veselé

Želám Vám všetkým šťastné a veselé Vianoce, veľa lásky, zdravia, šťastia a úspechov v novom roku.  Ďakujem Vám za Vaše diskusné príspevky, za Vaše kliknutia na karmu, za skutočne pekný rok tu na blogu. Ďakujem tiež, že SME noviny rozbehli túto službu pre ľudí, a preto, aj napriek tomu, že ma delia od Vás mnohé kilometre, tak mám možnosť ostať v dianí Slovenska. Spojenie cez túto virtuálnu nitku je pre mňa viac ako si aj sama pripúšťam. Pretože aj napriek tomu, že mojím domovom volám vzdialenú krajinu, moju rodnú zem nosím stále v srdci a bude mi navždy chýbať. Mnohokrát sú tie najľahšie rozhodnutia tými najťažšími. Som medzi Vami rada a ďakujem za Vaše priateľstvá, hoci aj len takéto virtuálne. Užite si Vianoce v kruhu rodiny a s Vašimi priateľmi a vážte si, že môžete.

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 859x
  • 21
Keď sa tučné prasa vyhovára

Ivana O'Deen

Keď sa tučné prasa vyhovára

Po mojom nadľahčenom článku, kde som sa smelo spovedala zo svojej nadváhy som sa rozhodla napísať ešte jeden. Trochu vážnejší. Aby ľudia pochopili, ako veľmi môžu slovami povedanými bez rozmyslu ublížiť. Obezita je skutočne závažný problém. Ak by nebol, nešlo by na jeho výskum toľko veľa času a peňazí. Ak by to naozaj bolo také jednoduché, tak by nebolo na svete toľko obéznych ľudí a číslo, čo sa hrozivo zväčšuje.

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 171x
  • 149
Otcovstvo pohľadom feministky

Ivana O'Deen

Otcovstvo pohľadom feministky

Zamýšľam sa nad niektorými článkami, ktoré sa zaoberajú otázkou prideľovania detí otcom po rozvodoch. Nie som prekvapená, že táto otázka začína vystupovať do popredia. Žiaľ, v dnešnej dobe, keď končí vyše 50% manželstiev rozvodom, sa dokonca stáva otázkou veľmi pálčivou. Ale ako s tým súvisí feminizmus?

  • 19. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 398x
  • 294
Som feministka, no a čo?

Ivana O'Deen

Som feministka, no a čo?

Ako som sa priznala hneď vo svojom prvom článku, považujem sa za feministku. Nebojím sa to priznať, aj napriek tomu, že toto slovo sa na Slovensku považuje za pejoratívum. Feministky sú v našej silne patriarchálnej spoločnosti vykresľovane veľmi nelichotivým štetcom. Vraj sú to ženy, čo nenávidia mužov, či prípadne ženy, čo sú frustrované z mužského nezáujmu a teda mierne (a niekedy aj hrubo a bez obalu) sa naznačuje, že sú to škraty, čo si takto vybíjajú zlosť na mužoch.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 627x
  • 394
Voda – novodobé náboženstvo?

Ivana O'Deen

Voda – novodobé náboženstvo?

Voda je veľmi dôležitá zlúčenina. Zem má skoro 70% povrchu vody a naše telo je z väčšieho percenta voda. Ale ako každé náboženstvo, aj toto má svojich fanatikov. Neviem, ako je to u nás na Slovensku, ale tu, v USA, platí nepísané 8 x 8 pravidlo. Vraj na to, aby sme boli zdraví, musíme vypiť minimálne 8 - 8 uncových pohárov vody. (Najlepšie čistej, pramenistej, filtrovanej a hlavne tej z reklamy ;-)). V preklade, zhruba 2 litre vody. A tak keď sa prejdete hocikde v USA, uvidíte množstvo ľudí s ich obligátnou fľaškou vody v ruke, z ktorej si pochlipkávajú každých pár minút.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 625x
  • 36
reklama
SkryťZatvoriť reklamu