reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

reklama

Moja rodina

Zabudnuté výročie!

Ivana O'Deen

Zabudnuté výročie!

Vraj muži sú strašní, čo sa týka pamätania si dátumov. Zabúdajú na naše narodeniny, naše výročia. My ženy im nenápadne podsúvame rôzne náznaky, chodíme okolo toho ako mačky okolo horúcej kaše a keď aj tak zabudnú, tak sme schopné sa na nich hnevať aj dva dni. Ale aby sme im to po lopatisticky povedali, to nie. To by bolo pod našu dôstojnosť. Však ak nás milujú (a oni nás skutočne milujú), tak si to predsa určite zapamätajú. A tak včera mi môj milovaný podáva hlásenie:" Dane som odniesol na poštu, počkal som, aby pred mojimi očami dali pečiatku, odniesol som šek poisťovákom a kúpil som všetko, čo si mi nakázala." Vidím, že je rád, že na nič nezabudol. Ale predsa len zabudol. Včera sme oslávili (teda oslávili ako oslávili ;-)) ďaľšie výročie našej svat/dby. Už štrnáste. Ale viete čo je na tom najkrajšie? Že sa na neho nehnevám. Lebo som zabudla aj ja. :-DDD  Asi sa budem musieť zmieriť s tým, že skutočná žena zo mňa nikdy nebude.

  • 16. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 449x
  • 173
Ako som mala z pekla šťastie

Ivana O'Deen

Ako som mala z pekla šťastie

Dosť sa na SME blogoch pretriasajú partnerské vzťahy a manželstvá. Vraj najdôležitejším faktorom do manželstva je poznať dobre svojho partnera. Ale aký dlhý čas je potrebný na spoznanie toho druhého? Rok, dva? Niektoré situácie zažívame denne, ale niektoré nezažijeme ani za náš celý život. Ako teda spoznáme, ako sa partner zachová v krízovej situácii, keď často ani my sami nevieme, ako sa zachováme.

  • 15. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 53
Ďakujem Ti, mami

Ivana O'Deen

Ďakujem Ti, mami

Je nedeľa, a ako tradične v nedeľu sme všetci nasáčkovaní u Vás doma. Ja ležím len tak ležérne v mäkkej tráve a vánok sa pohráva s listami na stromoch.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Keď sa žena bojí

Ivana O'Deen

Keď sa žena bojí

Keď pocit maximálneho štastia prejde do hlbokého smútku, keď sa očakávanie toho krásneho zmení na strach. Keď zúfalo hľadáme neexistujúce odpovede na naše otázky a stále narážame na stenu svojich pochybností. Keď sa život prevráti na ruby a strelí nám takú facku, o akej sa nám ani nesnívalo.

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Letci odlietajú do neba

Ivana O'Deen

Letci odlietajú do neba

Letci sú zvláštny druh ľudí. Nekonečne ich priťahuje azúrovo modrá obloha, prísľub dobrodružstva a nebezpečenstva. Málo ľudí má privilégium poznať sa s letcom, počúvať ich príbehy a poznať ich zblízka ako osobu. Ja som to šťastie vo svojom zivote mala, lebo môj dedo bol jeden z nich.

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Priletel mi do života anjelik

Ivana O'Deen

Priletel mi do života anjelik

Anjeli sú bytosti veľmi prefíkané. Často si ani neuvedomíte, že sú to vlastne anjeli, lebo sa vedia veľmi dobre zamaskovať. A niekedy sa môže stať, že toho svojho anjela neprekuknete, a on zostane zamaskovaný do konca Vášho života. Ale ja som toho môjho prednedávnom prekukla. Anjeli do Vášho života prilietajú často v tej najmenej očakávaný okamih. Ten môj priletel pred 6-timi rokmi, a tak Vám napíšem príbeh, ako to vlastne bolo.

  • 7. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Očami mechanika

Ivana O'Deen

Očami mechanika

Mať mechanika v dome je fajn. Mark je automechanik, a v prvom rade je to obrovská úspora, čo sa týka udržby auta. Zvlášť v USA, kde auto je životná potreba. A tak sa nemusím zaujímať, kedy bol menený olej, či treba prezuť, či odchádzajú brzdy... lebo Mark to má všetko pod palcom.

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Dovoľte, aby som sa predstavila

Ivana O'Deen

Dovoľte, aby som sa predstavila

Som tu nový bloger, a tak slušnosť káže, aby som sa predstavila. Tento blog bude taký referenčný blog do budúcnosti, lebo osoby tuná predstavené budú častými hosťami na mojich blogoch. A tak teda nazaháľajme a predstavujme.

  • 14. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu