reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Tak ma nakoniec zlomili

Ivana O'Deen

Tak ma nakoniec zlomili

Po veľkom prehováraní dcéry, ale tiež aj po tlaku z vonkajšieho okolia som nakoniec podľahla a stala sa členom tej vysnívanej sociálnej siete. Áno, správne zaregistrovala som sa na Facebooku. Peer pressure vie byť riadne prasa. :-D Ale nerobte si nejaké veľké nádeje. Facebook je z mojej práce beznádejne zablokovaný, presne takisto, ako tieto blogy (a teraz viete pravú príčinu mojej nedobrovoľnej diskusnej absencie :-DD)

  • 9. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 114
Unudený kôň

Ivana O'Deen

Unudený kôň

Takto to vyzerá, keď sa nudia kone, a chcú si vydobiť vašu pozornosť. :-)

  • 1. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 982x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu