reklama

Kvetmi omámená

Veľmi rada fotím kvety. Minulý rok sme tiež navštívili botanickú záhradu a tak minulý rok bol bohatý na kvetné orgie. Nakoľko som vtedy ešte blog nemala, tak fotky putovali do útrob počítača, kde sa medzi ostatnými fotkami pomaly po špičkách odkradli do zaprášených spomienok. Ale ako sa tu tak špŕtala vo fotkách, tak som ich objavila a bolo mi ľúto ich vrátiť naspäť do zabudnutia. Lebo predsa len, kvety boli stvorené na to, aby boli obdivované.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Priznám sa, že sa vôbec v kvetoch nevyznám a tak tieto fotkyprezentujem viac na pokochanie očí. A tak sa kvety budú musieť staťsvojími vlastnými hovorcami. :-)

Tropické

Obrázok blogu


Rebríky do tropických snov zabudnutia.

Obrázok blogu


Račie klepeto.

Obrázok blogu


Krv a mlieko.

Obrázok blogu


No toto, už aj kvety na mňa vyplazujú jazyk?

Obrázok blogu


Tak šup, šup do rady. Však nevidíte, že mandarinky?

Orchideje

Obrázok blogu


Ach, to vlhko, ja som sa celá skučeravila a účes je v keli (tom obyčajnomnetropickom).

Obrázok blogu


No čo čumíš, ešte si nevidela žlté fúzy?

Obrázok blogu


Postupujte prosím ďalej do voza.

Obrázok blogu


Ako hovorca orchideí si od Vás vyprosujem, aby ste ma volali „ NáčelníkVeľký Zobák v klobúku."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lekná

Obrázok blogu


Hihihi (začervenanie sa), takto ma vymáknuť nahú pri kúpaní. Nabudúce sibudem musieť tú vodu zacloniť.

Obrázok blogu


Vyrážky na nose sú normálny proces dospievania, tak sa tu nerehocte ako kone.

Ruže a gerbery

Obrázok blogu


Iba ja som tá pravá.

Obrázok blogu


Neviem, na čom tá ruža hore fičí, ale neverte jej. Aj oranžové sú pravé ruže.

Obrázok blogu


My tri, z Nitry. (Mark ma upozornil, že štyri.)

Obrázok blogu


Ľúbi, neľúbi,ľúbi, neľúbi, ľúbi, neľúbi, ĽÚBI !

Farebné variácie

Obrázok blogu


Bordó.

Obrázok blogu


Fialová.

Obrázok blogu


Modrá.

Obrázok blogu


Ružová.

Kvety vonku

Obrázok blogu


Stojí, stojímohyla. Na mohyle zlá chvíľa, na mohyle tŕnie, chrastie a v tom tŕni,chrastí rastie, rastie, kvety rozvíja, jedna žltá ľalia (s pavúkom) - Ján Botto(bez pavúka).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Veľkonočná,spanilá a taká neBóttovska ľalia.

Obrázok blogu


Ach, aké kruhy mám pod očami. Som sa vôbec, ale vôbec nevyspala, lebo tá blbáslnečnica podo mnou si celú noc pospevovala.

Obrázok blogu


You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy, when skies aregray.

Obrázok blogu


A hlavne, nezabudnite, že život je prechádzka rozkvitnutou záhradou,hoci aj keď len na chvíľu tou botanickou.

Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu