reklama

Nuž čo, asi osprostievam

Keď som mala 18-násť rokov, tak som bola najinteligentnejší človek na celej zemeguli, čoby, priam vesmíre. Všetko som vedela, všade som bola, všetko som videla a bola som neomylná. Proste dokonalosť sama. Svet (najmä ten mužský ;-)) mi kľačal pri nohách. Súvislosti boli jasné, mali ostré okraje, farby boli dokonalé a ja som bola nad všetkým povznesená. Ale ako roky plynú, farby začínajú nejako blednúť a už ani tie okraje nie sú to, čo bývali. Zrazu začínam vnímať trhlinky môjho pohľadu a nie všetko je úplne jasné. Kde tu sa dokonca objaví aj Zádielská dolina v mojom ponímaní sveta (a vesmíru :-)). A preto si myslím, že čím som staršia, tým som nevedomejšia. Lebo zrazu zisťujem, že už mám len asi štvrtinu vedomostí, čo som mala, keď som mala 18-násť. Keď to pôjde takto ďalej, tak už načisto osprostiem. Lebo s hrôzou zisťujem, že (nech parafrázujem môjho otčima Peťa) všetko je ináč!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu