reklama

Keď ja naozaj rada umývam záchody!

Možno sa začnete teraz rehotať ako kone, ale čo už, keď je to pravda. Umývači záchodov sú tu chudáci zatracovaní v mnohých diskusiách. Niečo o podradných robotách. Páči sa mi, ako niektorých diskutérov vie potešiť ten hrejivý pocit, že oni sú niečo viac, lebo záchody čistiť nemusia. Nuž, niektorým stačí skutočne málo ku štastiu. A pritom aj také čistenie záchoda má svoje čaro. A preto vítajte v mojej Óde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Je pravda, že vychovaná rodičmi - veterinármi mám pravdepodobne znížený prah citlivosti ku fyziologickým produktom vylučovania. Majiteľka mnohých zvierat (manžela samozrejme nezapočitávam do svojho zvieracieho parku, aj keď ... ;-D), som na rôzne smrady a aj veľkosti výlučkov zvyknutá (áno, poctivo zbieram). Viete, ono niekedy tie podradné roboty môžu priniesť človeku zvláštnu hrdosť. Ako minule v stajni, keď som jedným perfektným šmahom naložila komplet celú kopu konských "jabĺčok" na lopatu. Viete, to nedokáže hneď tak každý odkundes z ulice. Darmo raz, mám zručnosť. :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A taký záchod je radosť sama o sebe. Prídete ku nemu, nevábnemu to objektu. Síce sa hrdí prívlastkom splachovací, ale aj tak, kadečo sa kadetade pochytá. Kefa stojí v pozore pri záchode, ale ktože by sa už namáhal tú kefu aj zobrať do ruky, keď exot záchodo-čistiaco-ochotný žije v rodine. Dokonca by som povedala, že som až človek perverzný, lebo čím zasr..., pardón špinavší, tým lepšie. Lebo o to krajší výsledok ma čaká na konci. Dokonca som známa aj tým, že niekedy v rámci čistenia dám dole aj záchodovú dosku s poklopom a pekne záchod vyumývam aj v ťažko dosiahnuteľných miestach. Po dôkladnom kefovom vydrhnutí ho ešte preleštím suchým toaletným papierom a záchod sa blyští ako psie gule. Samozrejme, že ku záchodovej nehnuteľnosti patrí aj podlaha a okolité steny (rozprsk záchodového zlatého dažda je zaujímavo vzdialenejší, ako si myslíte) a preto by sa nemali vynechať z čistenia. Ešte zložím koniec toaletného papieru do úhľadného rovnoramenného trojuholníka a môžem sa kochať pohľadom na krásne biely a voňajúci záchod, na ktorý by sa nemusel hanbiť položiť svoj ctený zadok hoci aj sám prezident.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, k upratovaniu mám dosť vlažný vzťah. Iba ten záchod je taká svetlá výnimka. Tam vášen nepozná hraníc. :-D Tiež by som chcela poznamenať, že ako dcéra veterinárov ovládam správne a dôkladné umývanie rúk. :-) A tých, čo sa teraz na mňa divne pozerajú, by som rada upozornila, že úplne najhumusnejším objektom v bežnej domácnosti je špongia na umývanie riadov. ;-DDD 

Samozrejme, že Vaša psychoanalýza v diskusii bude vždy vítana. :-)

Ivana O'Deen

Ivana O'Deen

Bloger 
  • Počet článkov:  113
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dieťa šťasteny a večný optimista.Možno zasnený romantik? Zoznam autorových rubrík:  Zo života nevážneFoto-článkyNa rozmedzíMoja rodinaMoje úletyPohľad do duše US tínedžera...iba slováKobyla - filozofTam za vodou v rákosíSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu